مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 22:252022-12-26سياسي

شهر آزادگان سرافراز گیلان میزبان شهید گمنام + عکس و فیلم


پیکر پاک یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شب شهادت حضرت زهرا (س) با دستان مردم احمدسرگوراب شفت، شهر آزادگان سرافراز گیلان تشییع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شفت، مردم شهر آزادگان سرافراز احمدسرگوراب شهرستان شفت امشب در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) میزبان یک شهید گمنام بودند.

  مردم شهیدپرور احمدسرگوراب که خود در طول انقلاب و دوران دفاع مقدس هفت شهید تقدیم اسلام و نظام کرده اند، پیکر پاک شهید گمنام را از ابتدای خیابان امام خمینی (ره) این شهر تا مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام تشییع کردند.

  حجت الاسلام والمسلمین صابر انصاری، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مرکزی رشت در آیین شب وداع با این شهید گمنام، با اشاره به جایگاه والای مقام زن در اسلام اظهار کرد: بهترین الگوی زن برای زندگی و آزادی وجود حضرت زهرای مرضیه است.

  وی با بیان اینکه حضرت زهرا (س) علاوه بر علم و تقوا، تعلیم و تربیت در سیاست نیز اسوه است، افزود: نه تنها خود حضرت فاطمه زهرا (س) بلکه حضرت زینب (س) که خود پرورش یافته همان ماد است بزرگترین حادثه بعد از بعثت یعنی عاشورا را روایت و زنده کرد.

  مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مرکزی رشت همچنین به موضوع دفاع حضرت زهرا (س) از مقام ولایت اشاره کرد و گفت: حضرت زهرا (س) ابتدا جان خود را در دفاع از مقام ول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر آزادگان سرافراز گیلان میزبان شهید گمنام + عکس و فیلم

شهر آزادگان سرافراز گیلان میزبان شهید گمنام + عکس و فیلم