مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 22:452022-12-26سياسي

مشکلات 5 واحد تولیدی آذربایجان غربی حل شد


در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی آذربایجان غربی مشکلات 5 واحد تولیدی مطرح شد و مصوباتی در راستای رفع مشکلات هر یک از آنها تصویب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری میزان ناصر عتباتی رییس کل دادگستری آذربایجان غربی در جلسه بعد از ظهری ستاد اقتصاد مقاومتی استان با تسلیت سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها گفت: امروز نگاه به مقوله تولید و حمایت از تولید یک مقوله اجتناب ناپذیر است در جهت توجه ویژه و کمک و همراهی با فعالان اقتصادی باید از تمام ظرفیتها بهره گرفت و نباید از امر مهم تولید و اقتصاد درون زا غافل شویم.

وی افزود: تاکنون70 مورد بازدید، 60جلسه و 180 مصوبه در 9 ماه سال 1401 در استان حمایت از تولید انجام شده است که این نشان از اهتمام ویژه دستگاه قضایی استان در لبیک عملی به فرمان مقام معظم رهبری می باشد.

عتباتی ادامه داد: مشکلات زیادی را دشمن با تحریم ها برای مردم و کشور فراهم کرده است و هرکسی در این راستا و در جهت رشد اقتصادی کشور و رونق تولید تلاش کند در واقع میهن دوست است و باید از تمام ظرفیتهای قانونی به نفع دولت بهره جست و این قوانین و آیین نامه ها و بخشنامه ها را به نفع تولید و اشتغال و صنعت استان و کشور تفسیر کرد و نباید اجازه داد برخی قوانین دست و پاگیر برای تولیدکنندگان محدویتی ایجاد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات 5 واحد تولیدی آذربایجان غربی حل شد

مشکلات 5 واحد تولیدی آذربایجان غربی حل شد