مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 23:552022-12-26ورزشي

شارژ روحی گاندوها برای دیدار با الاتحاد


تیم بسکتبال ذوب آهن پیش از دومین دیدار رقابت های غرب آسیا هفته شانزدهم لیگ را با پیروزی برابر صنایع هرمزگان سپری کردند.

- تیم بسکتبال ذوب آهن در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر بسکتبال، دوشنبه ( 5 دی ماه) در ورزشگاه ملت اصفهان میزبان صنایع هرمزگان بود و با نتیجه 90 بر 62 مهمان جنوبی خود را بدرقه کرد.

ذوبی ها بازی را با ترکیب آرمان زنگنه، محمد حسن زاده، علی کاشانی، سجاد مشایخی، فرید اصلانی، محمدحسین احمدی، علیرضا سرداریان، محمدحسین جعفری، عسگری فر، حمید ضیایی، امیرعلی قلی زاده و محمدرضا اکبری و با هدایت فرزاد کوهیان آغاز کردند.

از سوی دیگر رضا هنگام پور برای صنایع هرمزگان محمد امین دهقان زاده، عماد سلمانی، پوریا سالاری، واعظ محمودی نسب، محمد یزدان پناه، عبدالصمد سرودی، پارسا قربان، امید قاری نژاد، صالح فروتن، رضا مرادی و اسحاق حاتمی فر را به زمین فرستاد.

سبزپوشان اصفهان امتیاز نخست بازی را به نام خود ثبت کرده و از همان ابتدا تیم برتر میدان بودند تا با پرتاب های سه امتیازی مهارنشدنی زنگنه و اصلانی کوارتر اول با حساب 30 بر 21 به سود ذوب آهن تمام شود.

در کوارتر دوم و سوم نماینده هرمزگان نمایش بهتری داشته و تلاش کردند اختلاف امتیاز را کاهش دهند، اما گاندوها با نظم دفاعی بهتر و استفاده از موقعیت های ریباند توانستند همچنان پیشتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شارژ روحی گاندوها برای دیدار با الاتحاد

شارژ روحی گاندوها برای دیدار با الاتحاد