مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 07:152022-12-27سياسي

حضرت زهرا(س) نمونه کامل یک رجل سیاسی است


یک کارشناس مسائل مذهبی با بیان اینکه حضرت زهرا نمونه بارز یک رجل سیاسی است، گفت: ایشان ثابت کرده است عدم ایستادگی در برابر ظلم، خودکامگی و بی عدالتی، - چه عواقب سختی را می تواند برای جامعه به همراه داشته باشد.

حجت الاسلام علی عجم در گفت وگو با ایسنا با تاکید بر اینکه نقش آفرینی سیاسی حضرت صدیقه طاهره(س) بخش برجسته ای از زندگانی ایشان است، اظهار کرد: پس از آنکه جریان خلافت به سمتی جز وصیت پیامبر(ص) کشیده شد، حضرت زهرا(س) وارد مسجد شدند و خلیفه، مهاجرین، انصار و جریان فرصت طلب را مورد خطاب قرار دادند و حاکمیت را نقد کردند.

وی با بیان اینکه اصلی ترین خطر برای هر جامعه، حکومت فرصت طلبان است و شکست هر نهضت انقلابی به خاطر حضور فرصت طلبان و کنار زدن نیروهای اصیل بوده است، افزود: حضرت زهرا(س) در آن خطابه فرمودند که شما حضرت علی(ع) با بیشترین خدمت رسانی به اسلام و پیامبر(ص) را کنار زدید و کسانی را روی کار آوردید که تا کنون هیچ گونه فداکاری برای اسلام نداشته اند و این منجر به آینده بسیار بدی برای شما خواهد شد.

تاریخ گواهی می دهد که در نهایت همین آینده بسیار بدی که حضرت زهرا نسبت به آن هشدار داده بودند، برای مسلمین رخ داد که این نشان دهنده بینش سیاسی عمیق دخت پیامبر(ص) است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضرت زهرا(س) نمونه کامل یک رجل سیاسی است

حضرت زهرا(س) نمونه کامل یک رجل سیاسی است