مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 09:302022-12-27حوادث

برگزاری مانور پناه گیری در 115 خانه هلال خراسان جنوبی


مانور ایمنی، پناه گیری و خروج اضطراری به مناسبت سالروز حادثه زلزله بم، روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی در 115 خانه هلال خراسان جنوبی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، این تمرین مشترک با همکاری کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند، جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند، آتش نشانی و اورژانس برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی روز دوشنبه در حاشیه برگزاری این مانور گفت: با اجرای مانور سراسری ایمنی در استان، 6 هزار نفر آموزش های ایمنی و پناه گیری در برابر زلزله را فراگرفتند.

محمدعلی کاوسی، نحوه پناه گیری صحیح و خروج اضطراری در زمان زلزله، انجام واکنش های مناسب همراه با حفظ خونسردی و سرعت عمل برای حفظ جان خانواده ها و افراد جامعه در زمان حوادث را از مهمترین اهداف اجرای این مانور ذکر کرد.

وی اظهار داشت: تمرین پناهگیری و خروج از محل وقوع حادثه از برنامه های این مانور بود تا ضمن بررسی نقاط ضعف و قوت، به سوالات افراد نیز پاسخ داده شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: مردم خراسان جنوبی در سال های اخیر شاهد زلزله های مخرب در استان بودند لذا آمادگی لازم در برابر زلزله ضمن حفاظت از جان افراد در ارتقای میزان آرامش جامعه تاثیرگذار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مانور پناه گیری در 115 خانه هلال خراسان جنوبی

برگزاری مانور پناه گیری در 115 خانه هلال خراسان جنوبی