مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 09:302022-12-27سياسي

نابودی اسراییل نزدیک است


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) گفت:اقدامات زیادی برای مقابله با دشمن انجام شده و نزدیک است خرخره اسراییل را برای همیشه بزنیم.

- بیرجند- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) گفت:اقدامات زیادی برای مقابله با دشمن انجام شده و نزدیک است خرخره اسراییل را برای همیشه بزنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام امین رضا کمالی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی شب گذشته در یادواره 8 شهید روستای کوشکک بخش قهستان شهرستان درمیان ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، اظهار کرد: عزت کشور ایران به برکت ائمه، امام حسین (ع)، حضرت فاطمه زهرا (س)، امام خمینی و ولایت است.

وی در مورد مقام حضرت زهرا (س)، گفت: 135 آیه در قرآن در این خصوص وجود دارد و 18 آیه به صورت مستقیم به حضرت فاطمه (س) اشاره می کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی با بیان اینکه محور رضایت خدا، حضرت فاطمه (س) است، عنوان کرد: فرهنگ فاطمیه می گوید اگر می خواهی رضای خدا را داشته باشی ببین در حول محور حضرت زهرا هستی یا نه؟ حجت الاسلام کمالی به احترام گذاشتن پیامبر (ص) نسبت به دخترش حضرت زهرا (س) اشاره و عنوان کرد: پیغمبر (ص) در مقابل حضرت زهرا (س) تمام قد بلند می شد از ایشان تفقد می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نابودی اسراییل نزدیک است

نابودی اسراییل نزدیک است