مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 09:352022-12-27دانش

4 شرط «میهمانی و انتقال» از سایر دانشگاه ها به دانشگاه آزاد


مدیرکل دانشجویی دانشگاه آزاد ضمن تشریح شرایط انتقال و میهمانی از سایر دانشگاه ها به دانشگاه آزاد،هزینه میهمانی در 4 مقطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، - کارشناسی ارشدو دکترای حرفه ای را اعلام کرد.

مهران صلواتی در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره هزینه انتقال و میهمانی و همچنین بررسی مدارک و نحوه تسهیم شهریه بین واحدهای مبدأ و مقصد هزینه انتقال یا میهمانی (دائم) در سال تحصیلی 1401-1402 توضیح داد و گفت: هزینه انتقال دانشجویان برای تمامی مقاطع تحصیلی معادل یک شهریه پایه همان مقطع است که پس از تسویه حساب دانشجو از طریق سامانه آموزشیار شناسایی و در واحد مبدأ به صورت الکترونیکی دریافت می شود.

مدیر کل امور دانشجویی دانشگاه آزاد ادامه داد: هزینه میهمانی برای هر نیمسال در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد 50 درصد شهریه پایه و دکترای حرفه ای و تخصصی 25 شهریه پایه است که بدون هر گونه الزام دانشجو برای مراجعه به واحد مبدأ، صرفاً از طریق سامانه آموزشیار شناسایی و در واحد مبدأ به صورت الکترونیکی دریافت می شود.

وی بیان کرد: هزینه ثبت درخواست و رسیدگی به پرونده دانشجویان متقاضی انتقال یا میهمانی در مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته کارشناسی پیوسته و ناپیوسته کارشناسی ارشد یک میلیون ریال، دکترای حرفه ای و تخصصی یک میلیون و 500 هزار ریال اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 شرط «میهمانی و انتقال» از سایر دانشگاه ها به دانشگاه آزاد

4 شرط «میهمانی و انتقال» از سایر دانشگاه ها به دانشگاه آزاد