مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 09:352022-12-27سياسي

تفکر خلاقانه و فرهنگ حجاب، متن برنامه های نظام تعلیم و تربیت در مازندران است


مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، گفت: تعامل و همکاری سازنده با همه دستگاه های اجرایی، محور برنامه های ما است ضمن اینکه تفکر خلاقانه و فرهنگ حجاب و عفاف هم در متن برنامه جدی ما قرار دارد.

- ایسنا/مازندران مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، گفت: تعامل و همکاری سازنده با همه دستگاه های اجرایی، محور برنامه های ما است ضمن اینکه تفکر خلاقانه و فرهنگ حجاب و عفاف هم در متن برنامه جدی ما قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین کمالی صبح امروز به همراه وزیر آموزش و پرورش در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران گزارشی کوتاه از فعالیت دستگاه تعلیم و تربیت استان ارائه کرد.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد رسمی، با تکالیف و مشکلات بسیاری مواجه است و لازم است همه دلسوزان و مسئولان نظام برای تحقق دستاوردهای این دستگاه، در کنار آموزش و پرورش باشند، اظهار کرد: آموزش و پرورش زیرساخت فرهنگی کشور را در دست دارد، باید از ظرفیت های مردمی و خیران برای پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت استفاده شود.

وی ادامه داد: مازندران بالاترین نرخ سواد در کشور را دارد ضمن اینکه از 3998 مدرسه در استان، 25 درصد از دانش آموزان در مدارس غیردولتی حضور دارند که بهترین گواه بر مردمی سازی آموزش و پرورش بود و تحقق شعار دولت سیزدهم و وزارت متبوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکر خلاقانه و فرهنگ حجاب، متن برنامه های نظام تعلیم و تربیت در مازندران است

تفکر خلاقانه و فرهنگ حجاب، متن برنامه های نظام تعلیم و تربیت در مازندران است