مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 10:102022-12-27بين الملل

انصارالله: واشنگتن، لندن و ائتلاف عربی از برقراری صلح در یمن ممانعت می کنند


جنبش انصارالله یمن ضمن هشدار درباره پیامدهای مخالفت با شروطش برای برقراری صلح و توقف جنگ، آمریکا، انگلیس و ائتلاف عربی را به ممانعت از برقراری صلح در یمن و استانداردهای دوگانه متهم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری نووستی روسیه، علی القحوم، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن توییت کرد: درهای صلح باز است و این آمریکا، انگلیس و مزدوران سعودی و اماراتی آنها هستند که مانع صلح می شوند و از جنگ (عملیات های ائتلاف عربی به رهبری عربستان) و محاصره یمن دست نمی کشند و به حقوق در پرونده های انسانی از جمله بازگشایی فرودگاه ها و بنادر، یکپارچه سازی اقتصاد و منابع ملی و پرداخت حقوق از درآمدهای نفتی و گازی عمل نمی کنند.

القحوم نوشت، استانداردهای دوگانه آمریکا در یمن مشخص است، به این شکل که واشنگتن در مورد اوکراین خواستار عقب نشینی برای برقراری صلح و مذاکره به عنوان یک اصل اساسی است اما موضعگیری اش در مورد یمن متفاوت بوده و بر تحمیل منطق استکبار جنایتکارانه و استمرار رفتارهای خصمانه بدون توقف جنگ، لغو محاصره، رفع پیامدهای جنگ و عقب نشینی نیروهای اشغالگر پافشاری دارد.

این عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در ادامه توییت کرد: موضوع در یمن متفاوت بوده و از مسائل انسانی فراتر رفته و به یک مساله عادلانه می رسد، مردم یمن مساله ای د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصارالله: واشنگتن، لندن و ائتلاف عربی از برقراری صلح در یمن ممانعت می کنند

انصارالله: واشنگتن، لندن و ائتلاف عربی از برقراری صلح در یمن ممانعت می کنند