مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 10:152022-12-27سياسي

بدرقه آلاله های سرخ با نوای یا زهرا(س)


امروز مردم شهیدپرور گرگان و کردکوی با فریاد یا زهرا(س) دو شهید خوشنام دوران دفاع مقدس را بدرقه کرده و در آیین تشییع این دو آلاله سرخ به یاد مظلومیت حضرت زهرا(س) و برای همدردی با خانواده های شهدا به سینه زنی پرداختند.

- ایسنا/گلستان امروز مردم شهیدپرور گرگان و کردکوی با فریاد یا زهرا(س) دو شهید خوشنام دوران دفاع مقدس را بدرقه کرده و در آیین تشییع این دو آلاله سرخ به یاد مظلومیت حضرت زهرا(س) و برای همدردی با خانواده های شهدا به سینه زنی پرداختند.

از 27 آذر ماه سال جاری ورود دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس به گلستان حال و هوای دیگری به این استان بخشید و طی این روزها مردم سراسر استان گلستان از شرق تا غرب با گرمی شور و حال خاصی مشغول مهمان نوازی از آلاله های زهرایی بودند.

اما امروز در سالروز شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) بار دیگر عطر فرزندان روح الله نگارستان ایران را معطر کرد و پیکر پاک این دو آلاله سرخ امروز بر دوش مردم گرگان و کردکوی تشییع و خاکسپاری خواهد شد.

امروز مردم کردکوی و دارالمومنین گرگان مهمان ویژه ای دارند، از دقایقی پیش اقامه نماز بر پیکر یکی از شهدای خوشنام دوران دفاع مقدس در حسینه ثارالله گرگان انجام و مراسم تشییع با حضور پرشور مردم، مسئولان و خانواده های شهدا در گرگان آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدرقه آلاله های سرخ با نوای یا زهرا(س)

بدرقه آلاله های سرخ با نوای یا زهرا(س)