مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 10:202022-12-27بين الملل

اقدام تازه چین در بحبوحه طغیان مجدد کرونا/ کمبود کپسول اکسیژن در بیمارستان ها


دولت چین می گوید که از 8 ژانویه (کمتر از دو هفته دیگر) شرط قرنطینه الزامی برای مسافران خارجی را لغو خواهد کرد.

- با شدت گرفتن کرونا، کادر درمانی از سراسر چین به پکن فراخوانده شدند- عکس: NHK دولت چین می گوید که از 8 ژانویه (کمتر از دو هفته دیگر) شرط قرنطینه الزامی برای مسافران خارجی را لغو خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این اقدام، تغییر موضع دولت چین از خط مشی کنونی آن در کنترل این بیماری محسوب می شود.

در حال حاضر و بر اساس محدودیت های باقیمانده از سیاست کووید صفر در این کشور، تمام مسافران خارجی ملزم هستند پنج روز، خود را در هتل ها یا اقامتگاه های دیگر قرنطینه کنند و سپس سه روز قرنطینه خودخواسته انجام دهند.

با این حال حتی در صورت لغو شرط قرنطینه از تاریخ 8 ژانویه، مقامات چین می گویند که مسافران خارجی همچنان ملزم خواهند بود حداکثر تا 48 ساعت قبل از عزیمت به چین آزمایش پی سی آر انجام دهند.

بنابر گزارش شبکه تلویزیونی ان اچ کی، پکن همچنین قصد دارد صدور روادید برای اتباع خارجی که برای کسب و کار یا تحصیلات به این کشور مسافرت می کنند را تسهیل کند و محدودیت بر تعداد پروازهای بین المللی ورودی به این کشور و خروجی از آن را لغو نماید اقدام به ترویج مسافرت های برون مرزی در برهه ای صورت می گیرد که چین با رکود اقتصادی روبرو شده و بسیاری دلیل عمده این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام تازه چین در بحبوحه طغیان مجدد کرونا/ کمبود کپسول اکسیژن در بیمارستان ها

اقدام تازه چین در بحبوحه طغیان مجدد کرونا/ کمبود کپسول اکسیژن در بیمارستان ها