مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 10:552022-12-27اقتصادي

فعالیت واحدهای نمونه گیری تست کرونا در مبادی ورودی کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پدرام پاک آیین افزود: با توجه به احتمال ورود موج جدید کرونا به کشور و افزایش ابتلا به زیرسویه های جدید امیکرون در بسیاری از کشورها، - پدرام پاک آیین گفت: فعالیت واحد های نمونه گیری تست کرونا در همه مبادی ورودی هوایی، زمینی و دریایی کشور با توجه به همه گیری موج جدید کرونا در کشور های مختلف تحت رصد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پدرام پاک آیین افزود: با توجه به احتمال ورود موج جدید کرونا به کشور و افزایش ابتلا به زیرسویه های جدید امیکرون در بسیاری از کشورها، به منظور کنترل مسافران ورودی به کشور، نظارت بر واحد های نمونه گیری تست کرونا در همه مبادی ورودی هوایی، زمینی و دریایی کشور تشدید شده است.

وی اظهار داشت: در کشور های افغانستان، آفریقای جنوبی، آذربایجان، آرژانتین و برزیل روند افزایشی از آمار مبتلایان به کرونا دیده شده است و در ترکیه و روسیه آمار تعداد مبتلایان نسبت به هفته های گذشته، روندی یکسان داشته و ثابت باقی ماند.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: معمولا یک ماه پس از شیوع سویه های جدید کرونا در اروپا این سویه ها در ایران مشاهده می شد، اما هنوز سویه جدید BQ 1 در ایران مشاهده نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت واحدهای نمونه گیری تست کرونا در مبادی ورودی کشور

فعالیت واحدهای نمونه گیری تست کرونا در مبادی ورودی کشور