مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 11:052022-12-27دانش

حوزه های علمیه کم ترین ثبت درخواست پیشینه پژوهش را دارند


گزارش عملکرد سامانه پیشینه پژوهش در سال تحصیلی جاری نشان می دهد که مؤسسات زیر نظر وزارت علوم بیشترین درخواست و حوزه های علمیه کم ترین درخواست پیشینه پژوهش را داشته اند.

- بر اساس گزارش عملکرد سامانه پیشینه پژوهش در سال تحصیلی جاری؛ حوزه های علمیه کم ترین ثبت درخواست پیشینه پژوهش را دارند گزارش عملکرد سامانه پیشینه پژوهش در سال تحصیلی جاری نشان می دهد که مؤسسات زیر نظر وزارت علوم بیشترین درخواست و حوزه های علمیه کم ترین درخواست پیشینه پژوهش را داشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بسیاری از پژوهش های دانشگاهی در پایان نامه ها و رساله ها انجام می شوند و بخشی از مقاله های علمی نیز دستاورد همین پژوهش ها هستند.

آسانی دست یابی به این منابعِ کلیدی و کاربست دستاوردهای آنها در فرایند پژوهش برای پژوهشگران و در چرخه تولید برای جامعه و صنعت بسیار ارزشمند است.

پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) کار ثبت، سازمان دهی و اشاعه اطلاعات علم و فناوری کشور را بر دوش دارد و از ده ها سال پیش، مرکز دریافت نسخه ای از پایان نامه ها و رساله ها و پیشنهاده ها و اطلاع رسانی آنها به جامعه علمی کشور بوده است.

ایرانداک با پشتوانه روزافزونِ نزدیک به 820 هزار پایان نامه و رساله و 340 هزار پیشنهاده، سامانه پیشینه پژوهش را در نشانی PISHINEH.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه های علمیه کم ترین ثبت درخواست پیشینه پژوهش را دارند

حوزه های علمیه کم ترین ثبت درخواست پیشینه پژوهش را دارند