مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 11:152022-12-27سياسي

شهید علی اکبر بختیاری: پدر ومادر عزیزم از شهادت دلسرد و ناراحت نشوید!


شهید علی اکبر بختیاری در وصیت نامه اش نوشت: باید ما کشته شویم تا اسلام سرافراز باقی بماند ما که از ابوالفضل العباس «ع» عزیزتر نیستیم ما که از امام حسین «ع» و از علی اکبر و علی اصغر شش ماه و قاسم داماد عزیزتر نیستیم؛ - شهید علی اکبر بختیاری: پدر ومادر عزیزم از شهادت دلسرد و ناراحت نشوید! ایسنا/قم شهید علی اکبر بختیاری در وصیت نامه اش نوشت: باید ما کشته شویم تا اسلام سرافراز باقی بماند ما که از ابوالفضل العباس ع عزیزتر نیستیم ما که از امام حسین ع و از علی اکبر و علی اصغر شش ماه و قاسم داماد عزیزتر نیستیم؛ پس برای ما گریه نکنید علی اکبر بختیاری یکم دی 1343 به دنیا آمد و سرانجام در 13 اسفند 1362 در میاندوآب به شهادت رسید و در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) قم آرام گرفت.

در وصیت نامه شهید علی اکبر بختیاری آمده است: با درود فراوان به پیشگاه امام زمان و نایب بر حقش امام خمینی، با درود فراوان به روان پاک شهدای اسلام از ابراهیم تا خمینی و با درود فراوان به تمام رزمندگان سلحشور جبهه های حق علیه باطل.

به امید آزادی کربلا و قدس عزیز و برافراشته شدن پرچم لااله الا الله بر قلعه های جهان و گسترش دین حق در سراسر عالم و حضور مهدی عج تعالی فرجه الشریف.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید علی اکبر بختیاری: پدر ومادر عزیزم از شهادت دلسرد و ناراحت نشوید!

شهید علی اکبر بختیاری: پدر ومادر عزیزم از شهادت دلسرد و ناراحت نشوید!