مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 11:302022-12-27اقتصادي

صدور 166 هزار مجوز کسب وکار در درگاه ملی مجوزها/ کدام ارگان ها در مجوزدهی پرتأخیرند


دبیر کار گروه صدور مجوزهای کسب و کار وزارت اقتصاد از صدور 166 هزار مجوز کسب و کار از طریق سامانه ملی مجوزها از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و گفت: - سیدامیر سیاح در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در مورد آخرین وضعیت درگاه ملی مجوزهای کسب و کار اظهار داشت: در حال حاضر 75 درصد از سامانه ملی کسب و کارها کامل شده و امیدوارم تا آخر دی سال جاری فاز اول این سامانه آماده بهره برداری شود.

* بهره برداری کامل از فاز اول سامانه ملی مجوزهای کسب و کار تا پایان ماه جاری وی افزود: البته از اول امسال از سامانه ملی مجوزهای کسب و کار به طور نیمه کاره بهره برداری شد و تاکنون حدود 166 هزار مجوز هم صادر شده است، ولی تا آخر دی فاز اول به بهره برداری کامل می رسد.

دبیر کار گروه صدور مجوزهای کسب و کار وزارت اقتصاد گفت: فاز دوم زمانی آغاز می شود که شامل صدور آنی مجوزهای کسب و کار باشد وقتی که مدارک متقاضی در درگاه ملی کامل باشد که به صورت اتوماتیک مجوزها صادر می شود، در حال حاضر این گونه نیست و فقط مجوزهای ثبت محور به شکل اتوماتیک صادر می شود.

سیاح عنوان کرد: بخش دیگری از درگاه ملی مجوزها که از دی ماه شروع می شود، این است که همه استعلامات از دستگاه ها به طور خودکار و از طریق درگاه ملی مجوزها انجام می شود و امیدواریم تا پایان ماه جاری، فاز اول درگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 166 هزار مجوز کسب وکار در درگاه ملی مجوزها/ کدام ارگان ها در مجوزدهی پرتأخیرند

صدور 166 هزار مجوز کسب وکار در درگاه ملی مجوزها/ کدام ارگان ها در مجوزدهی پرتأخیرند