مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 11:352022-12-27سياسي

صدای شکستن کاخ های استکبار جهانی به گوش می رسد


فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه صدای شکسته شدن کاخ های استکبار جهانی به گوش می رسد، گفت: به فضل الهی جهان اسلام و ملت ایران از توطئه های دشمنان گذر خواهند کرد.

- سردار علی ملک شاهکویی صبح امروز سه شنبه 6 دی در حاشیه تشییع شهید خوشنام دوران دفاع مقدس در گرگان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: این دو شهید خوشنام که گلستان را به عطر خود معطر کردند از شهدای عملیات کربلای پنج هستند؛ شهدای این عملیات مایه خیر، برکت و عزت کشور و استان ما شدند.

وی ایستادگی همیشگی مقابل استکبار جهانی را پیام شهدا به مسلمانان و آزادگان جهان دانست و تاکید کرد: امروز پیام این شهدا این است که همچنان مقابل استکبار جهانی مقاومت کنیم، دشمنی دشمنان انقلاب اسلامی هنوز پایان نیافته بلکه شیوه ها و روش های آنها تغییر کرده است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: همانطور که جوانان در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به ندای امام راحل لبیک گفتند و مقابل استکبار جهانی مقاومت کرده و جان خود را فدا کردند امروز هم جوانان ما باید برای مبارزه با استکبار جهانی آماده باشند و در مسیر مبارزه با استکبار جهانی از مقاومت دست نکشند.

ملک شاهکویی به توطئه های دشمنان، بدخواهان و معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوادث اخیر اشاره کرد و متذکر شد: دشمن علی رغم تلاش ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدای شکستن کاخ های استکبار جهانی به گوش می رسد

صدای شکستن کاخ های استکبار جهانی به گوش می رسد