مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 11:502022-12-27اقتصادي

رتبه یک شهرداری منطقه 17 در کاهش تصادفات


با توجه به اقداماتی که انجام گرفته، آمار تصادفات منجربه فوت در منطقه 17 در سال 1400 نسبت به سال قبل از آن، 47 درصد کاهش داشته و طبق رتبه بندی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، رضا شنگی شهردار منطقه 17 تهران با اشاره به مجموعه اقدامات انجام گرفته در کاهش تصادفات منجر به فوت در سطح منطقه، اظهار کرد: با توجه به اقداماتی که انجام گرفته، آمار تصادفات منجربه فوت در منطقه 17 در سال 1400 نسبت به سال قبل از آن، 47 درصد کاهش داشته و طبق رتبه بندی، منطقه 17 رتبه یک را در کاهش تصادفات داشته است.

  وی گفت: در سطح منطقه چندین نقطه پرتصادف وجود داشت که جهت کاهش تصادفات، برخی مصوبات اجرا شده و برخی دیگر نیز در حال اجرا است تا تصادفات به نحو قابل ملاحظه ای کاهش یابد.

  شهردار منطقه 17، تصریح کرد: یکی از این اقدامات، اجرای نیوجرسی روی عرشه پل شهید یارجانی در اواخر سال قبل بود که این نیوجرسی ها جهت دید بهتر رانندگان به رنگ زرد و مشکی، رنگ آمیزی شدند.

تا قبل از این اقدام متاسفانه چندین خودرو از روی پل واژگون شده بودند و متاسفانه تا قبل از اجرای طرح، 3 شهروند در اثر بروز چنین حادثه ای فوت کرده بودند.

    شنگی بیان کرد: از دیگر اقدامات بسیار مهم انجام گرفته، اصلاح هندسی بزرگراه نواب در محدوده شمال به جنوب بزرگراه حدفاصل خیابان هلال احمر تا رینگ 9 دی بود که ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه یک شهرداری منطقه 17 در کاهش تصادفات

رتبه یک شهرداری منطقه 17 در کاهش تصادفات