مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 12:052022-12-27سياسي

عطر عاشقی فرزندان روح الله تبریز را معطر کرد


پس از سال ها فراق و دوری، پیکر پاک سرداران قبیله خورشید آمدند، دلاور مردانی که با دل سپردن به منادی عشق با رمز مقدس یا علی، یا زهرا (س) و یا حسین (ع) از کمین گاه های خطر گذشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، امروز تبریز پایتخت تشیع میزبان آلاله های سرخ کربلای ایران بود، شهیدانی که افتخارشان سربازی روح الله و گمنامیست.

امروز پیکر گلگون کفن هایی را مردم باعزت و باشرف ایران زمین دوشادوش برادر و خواهران خود رهسپار دیار باقی کردند که روزگاری آنها دوشادوش ولی فقیه و رهبر خود امام خمینی (ره) ایستاده و در راه حق جانفشانی کردند و امروز با آمدنشان به وطن باری دیگر با ولی زمان و امام خامنه ای خود تجدید بیعت کرده و مردم را با بصیرت افزایی به سمت عاقبت بخیری سوق می دهند.

آری، اینان سربازان روح الله کبیرند که امروز دوستداران وطن و علاقه مندان به اسلام و نظام اسلامی را به پیروی از ولایت فقیه و  ولی زمان تشویق و هدایت می کنند.

امروز پس از سال ها فراق و دوری پیکر پاک سرداران قبیله خورشید آمدند، دلاور مردانی که با دل سپردن به منادی عشق با رمز مقدس یا علی یا زهرا (س) و یا حسین (ع) از کمین گاه های خطر گذشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عطر عاشقی فرزندان روح الله تبریز را معطر کرد

عطر عاشقی فرزندان روح الله تبریز را معطر کرد