مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 12:252022-12-27سياسي

سبک زندگی فاطمی نیاز جامعه امروز است


رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرانزلی با بیان اینکه حضرت زهرا(س) دارای القاب و ویژگی های رفتاری منحصر به فردی بود، گفت: سبک زندگی فاطمی نیاز جامعه امروز است.

- ایسنا/گیلان رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرانزلی با بیان اینکه حضرت زهرا(س) دارای القاب و ویژگی های رفتاری منحصر به فردی بود، گفت: سبک زندگی فاطمی نیاز جامعه امروز است.

حجت الاسلام والمسلمین یونس علی پور در گفت وگو با ایسنا ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، اظهار کرد: در جامعه کنونی نیاز به سبک زندگی فاطمی داریم.

وی با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) یک قیام تاریخی بسیار مهم دارد که در جامعه کنونی حائز اهمیت است، افزود: 75 روز و بنا به روایتی 95 روز بعد از رحلت نبی مکرم اسلام این بانوی بزرگوار اولین شهیده راه ولایت شد و جانش را فدای ولایت کرد.

حجت الاسلام علی پور با بیان اینکه در جامعه کنونی دشمن و ایادی استکبار جهانی اصل نظام، انقلاب و رهبری را در فضاهای مختلف هدف گرفته و ضربه می زنند، به فتنه اخیر اشاره و تاکید کرد: مردم ما همانند همیشه بیدار و آگاه هستند و با غول های رسانه ای و مجازی که تحت کنترل استکبار است همراهی نکردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبک زندگی فاطمی نیاز جامعه امروز است

سبک زندگی فاطمی نیاز جامعه امروز است