مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 13:152022-12-27سياسي

حضرت زهرا(س) ذوب در ولایت بود


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: حضرت زهرای اطهر(س) تمام وجودش وقف انجام وظیفه است و چه در زمان پیامبر و چه در زمان امامت شوهرش ذوب در ولایت بود.

- بوشهر- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: حضرت زهرای اطهر(س) تمام وجودش وقف انجام وظیفه است و چه در زمان پیامبر و چه در زمان امامت شوهرش ذوب در ولایت بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد قادری ظهر سه شنبه در اجتماع فاطمیون در شهر دیر با تسلیت شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها، گفت: حضور دختران با حجاب زهرایی در این مراسم و با شعار جمهوری اسلامی حرم است که بر روی کاغذ نوشته اند، نشان می دهد الگوگیری شأن از حضرت زهرا سلام الله علیها دقیق است و این خود کادرسازی برای انقلاب اسلامی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: حضرت زهرای اطهر تمام وجودش وقف وظیفه است و چه در زمان پیامبر و چه در زمان امامت شوهرش ذوب در ولایت بود.

وی بیان کرد: شخصیت این حضرت همه جا غرق در عبودیت و انجام وظیفه و ذوب در ولایت بود و از همین مکتب است که ما قاسم سلیمانی ها را می سازیم که شبانه روز خود را وقف خدمت کند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر ابراز کرد: شهید سلیمانی معجزه و دستاورد انقلاب اسلامی بود و از رهگذر این انقلاب ما توانستیم انسانی بسازیم که مقام معظم رهبری از ایشان به ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضرت زهرا(س) ذوب در ولایت بود

حضرت زهرا(س) ذوب در ولایت بود