مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 13:252022-12-27اقتصادي

معرفی و رونمایی از محصولات بیمه تجارت نو در حوزه تحول دیجیتال


در جلسه ای با حضور رییس کل و هیات عامل بیمه مرکزی و مدیرعامل و مدیران شرکت بیمه تجارت نو، اقدامات این شرکت در حوزه تحول دیجیتال تشریح و از برنامه های جدید این زمینه رونمایی شد و مورد تشویق رییس کل و هیات عامل بیمه مرکزی قرار گرفت.

- اخبار شرکت ها: به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شرکت بیمه تجارت نو، نیما نوراللهی مدیرعامل شرکت در این جلسه که در محل بیمه مرکزی و در دومین رویداد سه شنبه های نوآورانه و فناورانه برگزار شد، تاکید کرد که بیمه تجارت نو محصولات نوین خود را با توجه ویژه به نیازهای مشتریان طراحی می کند.

او طراحی محصولاتی چون بنوشاپ، اپلیکیشن بنو و سامانه هوش تجاری تجارت نو را از مهمترین اقدامات شرکت در این حوزه خواند و تاکید کرد: تحول دیجیتال در شرکت بیمه تجارت نو به یک فرهنگ تبدیل شده و این فرایند متوقف نخواهد شد.

رییس کل بیمه مرکزی نیز در این جلسه با قدردانی از اقدامات انجام شده توسط این شرکت در راستای تحول دیجیتال، گفت: توجه کردن به نیاز مشتری، مهم ترین پارامتر در طراحی محصولات نوین شرکت بیمه تجارت نو بوده است.

مجید بهزادپور توجه به حقوق مشتریان در صنعت بیمه را بسیار مهم خواند و ادامه داد: حرکت شکل گرفته در صنعت بیمه به منظور ایجاد تحول در فرایندها، چشمگیر است و بیمه گران در حوزه تحول دیجیتال، پیشتازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی و رونمایی از محصولات بیمه تجارت نو در حوزه تحول دیجیتال

معرفی و رونمایی از محصولات بیمه تجارت نو در حوزه تحول دیجیتال