مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 14:002022-12-27اجتماعي

15 هزار نفر در خوزستان خدمات مشاوره ای دریافت کردند


مدیرکل بهزیستی خوزستان با اشاره به فعالیت های بهزیستی در حوزه پیشگیری گفت: با هدف کنترل آسیب های اجتماعی در 9 ماه اخیر به بیش از 15 هزار نفر در خوزستان خدمات مشاوره ای ارائه شد.

- مهران کریمیان در گفت وگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به فعالیت های بهزیستی در حوزه پیشگیری گفت: بیش از 160 مرکز مشاوره غیر دولتی تحت نظارت بهزیستی به هم استانی ها خدمات رسانی می کنند.

مدیرکل بهزیستی خوزستان خبر داد: همچنین مرکز مشاوره تلفنی 1480 بهزیستی برای حل مشکلات خانواده ها فعال هستند که پس از ویزیت در صورت نیاز به مراکز حضوری دولتی به صورت رایگان و خصوصی ارجاع داده می شوند.

وی افزود: با هدف کنترل آسیب های اجتماعی، مداخله در بحران های فردی و اجتماعی با محوریت زنان، دختران، سالمندان، کودکان و افراد در معرض آسیب، 21 گروه اورژانس اجتماعی بهزیستی خوزستان در 9 ماه اخیر به بیش از 15 هزار نفر خدمات رسانی کردند.

کریمیان با اشاره به ارائه خدمات 8 مرکز مشاوره ژنتیک رایگان از سوی بهزیستی به مراجعان گفت: فرادی که سابقه معلولیت دارند می توانند قبل از ازدواج و فرزندآوری به این مراکز مراجعه کنند که آزمایش ژنتیک برای خانواده های تحت پوشش به صورت رایگان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 هزار نفر در خوزستان خدمات مشاوره ای دریافت کردند

15 هزار نفر در خوزستان خدمات مشاوره ای دریافت کردند