مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 14:052022-12-27سياسي

حاج علی اکبری: جریان حق همیشه مورد هجوم بوده/ نیاز به کارهای تشکیلاتی داریم


رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور داشت: جریان حق به خاطر طبعش همیشه مورد هجوم بوده و از اول تاریخ تا پایان این درگیری و رویارویی همیشه وجود داشته و خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور پیش از ظهر امروز در نشست دختران فاطمی اظهار داشت: جریان حق به خاطر طبعش همیشه مورد هجوم بوده و از اول تاریخ تا پایان این درگیری و رویارویی همیشه وجود داشته و خواهد داشت.

  وی با اشاره به سالروز شهادت حضرت زهرا (س) عنوان کرد: تاریخ به ما نشان می دهد که گاهی جبهه حق در غریب ترین جای خودش قرار داشته است.

  حاج علی اکبری در خصوص اتفاقات اخیر کشور توضیح داد: هرچقدر این مبارزه سخت تر بشود بچه هایی که به منطق حضرت زهرا(س) مجهز باشند سر زنده تر خواهند شد.

بیشترین فرصت ها از دل تهدیدها وجود دارد که باید پاسخ دهیم؛ چرا که این شرایط فرصتی ایجاد می کند که حق خودش را نمایان کند و پاسخ شبهات هم داده شود.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور اظهار کرد: الان وقت مجهز شدن شما بچه ها است؛ الان وقت انگیزه برای تقویت فکر، قلم و زمان قوت بچه های انجمن اسلامی است تا مبانی فکری و جهان بینی خودشان را ترسیم کنند و جهالت مدرن را افشا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج علی اکبری: جریان حق همیشه مورد هجوم بوده/ نیاز به کارهای تشکیلاتی داریم

حاج علی اکبری: جریان حق همیشه مورد هجوم بوده/ نیاز به کارهای تشکیلاتی داریم