مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 14:402022-12-27سياسي

این مرز و بوم خانه عشاق فاطمه(س) است


مسئول واحد گرافیک موسسه آب و آیینه گفت: با توجه به فرا رسیدن شهادت صدیقه کبری (س) تصمیم بر این شد که بتوانیم در این راستا تولید محتوا داشته باشیم و اشاره ای باشد به فضای همبستگی ملی.

- محمد متقی منش، مسئول واحد گرافیک موسسه آب و آیینه در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز در رابطه با پوسترهای اخیر این مجموعه اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن شهادت صدیقه کبری (س) تصمیم بر این شد که بتوانیم در این راستا تولید محتوا داشته باشیم و اشاره ای باشد به فضای همبستگی ملی.

  وی افزود: به همین دلیل در فرایند ایده پردازی که کار سختی نیز به شمار می آید اعضای آب و آیینه بالا و پایین های زیادی را داشتند اما در نهایت به این تصمیم رسیدیم که پرچم عزای حضرت زهرا (س) در حرکتش شبیه نقشه ی پرچم ایران طراحی شود و حلقه ی عزاداران اطراف آن را فرا بگیرند.

  مسئول واحد گرافیک این موسسه هنری عنوان کرد: برای شعار این اثر، اگر دقت بفرمایید، تلاش ما بر این بوده که به موضوع همبستگی و اغتشاشات و هجمه های اخیر نیز مرتبط باشد.

  وی افزود: سید محمدامین شفیعی شعار این مرز و بوم خانه عشاق فاطمه (س) است را در نظر گرفتند و الحمدلله طرح که به سفارش خانه طراحان انقلاب اسلامی بود در سطح کلان شهرهای تهران و اهواز نصب شد و استقبال خوبی نیز صورت گرفت و شاهد بازخوردهای خوب در فضای مجاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این مرز و بوم خانه عشاق فاطمه(س) است

این مرز و بوم خانه عشاق فاطمه(س) است