مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 14:502022-12-27سياسي

بودجه تعرفه گذاری خدمات پرستاری در سرانه سالانه سلامت کشور قرار گرفت


رییس سازمان نظام پرستاری از گنجاندن اعتبار تعرفه گذاری خدمات پرستاری در سرانه سلامت کشور خبر داد و از حمایت های رؤسای قوا در این باره قدردانی کرد.

- رییس سازمان نظام پرستاری از گنجاندن اعتبار تعرفه گذاری خدمات پرستاری در سرانه سلامت کشور خبر داد و از حمایت های رؤسای قوا در این باره قدردانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان نظام پرستاری، محمد میرزابیگی در نامه ای به اعضای شورای عالی نظام پرستاری و اعضای هیئت مدیره های نظام پرستاری سراسر کشور، ضمن اعلام گنجانده شدن بودجه تعرفه گذاری خدمات پرستاری در سرانه سالانه سلامت کشور و برنامه هفتم توسعه با تلاش های سازمان نظام پرستاری، از حمایت های رؤسای قوا در این باره تقدیر کرد.

متن نامه رییس کل سازمان نظام پرستاری به شرح زیر است: توفیق اخیر سازمان نظام پرستاری، معاونت پرستاری و پرستاران عزیز را برای کسب جایگاه تامین منابع مراقبت های پرستاری در سرانه ملی خدمات تشخیصی و درمانی تبریک عرض می نمایم.

خوشبختانه بعد از تلاش های فراوان سازمان نظام پرستاری و معاونت پرستاری و سایر مسئولان دلسوز در دولت، وزارت بهداشت و سازمان برنامه و همچنین با حمایت های شخص رییس جمهورمحترم، موفق شدیم تا سازمان برنامه و بودجه رسماً پیشنهاد قطعی خود، مبنی بر قرار گرفتن منبع تامین هزینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه تعرفه گذاری خدمات پرستاری در سرانه سالانه سلامت کشور قرار گرفت

بودجه تعرفه گذاری خدمات پرستاری در سرانه سالانه سلامت کشور قرار گرفت