مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 15:212022-12-27سياسي

پردیس در سوگ حضرت فاطمه(س) سیاهپوش شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، پیش از ظهر امروز دسته های عزاداری در دو نقطه از شهرستان پردیس به راه افتاده و در سوگ شهادت حضرت فاطمه(س) به عزاداری و سینه زنی پرداختند.

با تاسی از حضرت فاطمه(س) با جنگ شناختی مقابله کنیم حجت الاسلام سیدحسین حسینی امام جمعه پردیس در حاشیه مراسم عزاداری در امامزاده سلطان مطهر(ع) بومهن در گفت و گو با خبرنگار فارس ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه(س)، اظهار کرد: امروز علاوه بر تمام برنامه هایی که در این هفته در شهرستان پردیس برگزار و در نقاط مختلف این شهرستان پارچه سیاه برافراشته شد، در چند نقطه از شهرستان برنامه خروج دسته عزاداری به راه افتاد.

وی گفت: مردم بومهن از مسجد جامع اهل بیت علیه السلام به سمت خیابان طلایه این شهر و سپس به سمت امامزاده سلطان مطهر(ع) رفته و به عزاداری پرداختند.

  امام جمعه پردیس افزود: امروز همچنین از مسجد الغدیر مصلی نماز جمعه در فاز 4 هیئات عزاداری این مسجد به سمت فاز سه حرکت و دسته های عزاداری در این منطقه به عزاداری پرداختند.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه حضور مردم در این هوای سرد و برفی قابل توجه و قابل تقدیر بود، ابراز کرد: درسی که مردم از ایام فاطمیه(س) می گیرند همان درسی است که حضرت زهرا(س) در زمان امیرالمومنین علیه السلام دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پردیس در سوگ حضرت فاطمه(س) سیاهپوش شد

پردیس در سوگ حضرت فاطمه(س) سیاهپوش شد