مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 15:352022-12-27اجتماعي

آخر هفته سرد و بارانی در انتظار گیلانی ها


مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به تداوم فعالیت هوای سرد و بارانی تا پایان هفته در این استان گفت: بارش در ارتفاعات به صورت برف است.

- محمد دادرس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تداوم فعالیت سامانه سرد و بارشی در استان گیلان اظهار کرد: بارش ها تا پایان هفته در سراسر گیلان ادامه دارد.

مدیرکل هواشناسی گیلان افزود: این بارش ها در مناطق جلگه ای به صورت باران و در ارتفاعات و مناطق کوهستانی گیلان به صورت برف خواهد بود.

وی با بیان اینکه فعالیت این سامانه بارشی در روز چهارشنبه این هفته کم می شود، بیان کرد: فعالیت های دریانوردی در روز چهارشنبه با رعایت نکات ایمنی بلامانع است.

دادرس با اشاره به اینکه در پی فعالیت سامانه بارشی در گیلان، وزش باد و مه آلودگی هوا دور از انتظار نیست، تصریح کرد: فعالیت سامانه بارشی از روز پنج شنبه شدت بیشتری می گیرد و برای فعالیت دریانوردی نیز نامناسب است.

وی حداقل دمای فعلی در استان گیلان را 8 درجه سانتیگراد و حداکثر دما در استان را 10 درجه سانتیگراد اعلام کرد و گفت: هوای اکثر مناطق گیلان هم اکنون نیمه ابری تا ابری و مه آلود بوده و در بعضی ساعات بارندگی خفیف و گاهی وزش باد گزارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخر هفته سرد و بارانی در انتظار گیلانی ها

آخر هفته سرد و بارانی در انتظار گیلانی ها