مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 15:402022-12-27بين الملل

تداوم اعتراضات علیه قسد و نیروهای آمریکا در شمال شرق سوریه


اعتراضات ساکنان حومه غربی استان دیرالزور برای خروج نیروهای سوریه دموکراتیک موسوم به قسد و نیروهای آمریکایی در پی جنایت هایی که در حق مردم مرتکب شده اند، - اعتراضات ساکنان حومه غربی استان دیرالزور برای خروج نیروهای سوریه دموکراتیک موسوم به قسد و نیروهای آمریکایی در پی جنایت هایی که در حق مردم مرتکب شده اند، ادامه دارد و به حومه غربی استان حسکه نیز کشیده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری سانا به نقل از منابعی اعلام کرد، تظاهراتی از هفته پیش در حومه غربی دیرالزور شروع شده به حومه جنوبی استان حسکه نیز کشیده شد و مردم روستای العاطله در جنوب این استان صبح امروز (سه شنبه) برای خروج نیروهای سوریه دموکراتیک قسد که به جنایت های خود ادامه می دهند و علیه نیروهای آمریکایی مستقر در مناطقشان دست به تظاهرات زدند.

همین منابع گفتند که اهالی العطاله در میان خشم از نیروهای سوریه دموکراتیک که طرح های اشغالگران آمریکایی را پیاده می کنند، راه ارتباطی الحسکه و الشدادی و بزرگراه الحسکه-دیرالزور را با لاستیک های سوخته مسدود کردند.

مردم روستاهای حومه غربی دیرالزور از یک هفته پیش به اعتراضات خود علیه نیروهای سوریه دموکراتیک ادامه داده و خواستار خروج این شبه نظامیان و مجازات رهبران آن به دلیل ارتکاب جنایت ها، غارت ثروت ملی و تقدیم آن به اش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم اعتراضات علیه قسد و نیروهای آمریکا در شمال شرق سوریه

تداوم اعتراضات علیه قسد و نیروهای آمریکا در شمال شرق سوریه