مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 15:452022-12-27بين الملل

گروه های فلسطینی: کابینه جدید رژیم صهیونیستی هم سرنگون می شود


گروه های مقاومت فلسطین به مناسبت چهاردهمین سالروز آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، بر وحدت ملت فلسطین تأکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، گروه های مقاومت فلسطین امروز سه شنبه تأکید کردند که کابینه جدید رژیم صهیونیستی نیز هرگز در نابودی مقاومت فلسطین موفق نخواهد شد.

عبداللطیف القانوع سخنگوی جنبش حماس اعلام کرد : چیزی که مقامات جنایتکار رژیم اشغالگر از زمان نبرد الفرقان نتوانسته اند محقق کنند، رهبران افراطی آن نیز در کابینه فاشیستی برای تحقق آن موفق نخواهند شد .

وی افزود که ایتمار بن غفیر و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر مأمور تشکیل کابینه جدید رژیم صهیونیستی نیز سرنگون خواهند شد آنگونه که ایهود اولمرت نخست وزیر پیشین و زیپی لیونی وزیر خارجه پیشین این رژیم سرنگون شدند.

بنابر گزارش خبرگزاری آناتولی ، القانوع تأکید کرد که نبرد الفرقان (جنگ 2008) اهداف رژیم اشغالگر را به شکست کشاند و رویای آن برای نابودی مقاومت را درهم شکست.

محمد البریم مسئول دفتر اطلاع رسانی کمیته های مقاومت نیز گفت که نبرد الفرقان نقطه عطف مهمی در تاریخ درگیری با دشمن صهیونیستی باقی خواهد ماند چرا که توهم نابودی مقاومت را درهم شکست و مرحله جدیدی آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های فلسطینی: کابینه جدید رژیم صهیونیستی هم سرنگون می شود

گروه های فلسطینی: کابینه جدید رژیم صهیونیستی هم سرنگون می شود