مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 15:462022-12-27سياسي

قدرت موشکی ایران صهیونیست ها را به وحشت انداخته است


حضرت زهرا(س) سرآمد روزگار هستند حجت الاسلام سید موسی حسینی مجد امام جمعه تویسرکان در این تجمع اظهار داشت: حضرت فاطمه(س) سرآمد روزگار و انسان کاملی است که در بین تمام بانوان، کسی به شرافت و خوبی او نمی رسد و در این راستا در آیات قرآن کریم که یکی از آن ها آیه تطهیر است، کرامت و بزرگی ایشان را نشان می دهد.

  وی افزود: از مردان به شخصی که شرافت و آزادگی دارد حر می گویند و از سمتی به زنان آزاده نیز حره گفته می شود که حضرت علی(ع) این صفت را برای حضرت فاطمه(س) به کار می برند و این بحث به این معنا است که زن حره در چهار چیز از جمله حریت عرفانی، آزادگی دارد.

حسینی با بیان اینکه حضرت زهرا(س) با تمام وجود عبادت خدا را انجام می داد و آزاده بود، تصریح کرد: نوع دوم آزادگی، حریت در اخلاق است که حضرت زهرا(س) رذائل اخلاقی و علاقمندی به دنیا را با زهد خود حل کرده و بنابراین دلبسته به دنیا نبود.

امام جمعه تویسرکان با یادآوری اینکه موج های انقلاب پی در پی می آید، خاطرنشان کرد: یک روزی فتنه 88 را داشتیم و امروز نیز در این چند ماه اخیر اغتشاشگرانی پیدا شدند که در پشت پرده آن ها صهیونیست ها و استکبار جهانی قرار دارد و به بهانه شعار زن،زندگی،آزادی با حجاب دختران ما مقابله می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت موشکی ایران صهیونیست ها را به وحشت انداخته است

قدرت موشکی ایران صهیونیست ها را به وحشت انداخته است