مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 15:462022-12-27سياسي

یک زیارت کوتاه تا بهشت


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، بی محابا، بی رحمانه، بدون تأمل و تعلل شلیک میشد؛ چشمان ضارب نه راستین دو ساله را دید و نه آرتین 5 ساله را، نه علی اصغر 7 ساله را و نه محمد جواد 16 ساله را، نه خانواده چشم به راه نخبه جوان را و نه خانواده چشم به راه مهربان و کهنه خادم این تبار را.

 بی محابا میزد و پشت هم داغی ابدی بود که بر دل خانواده ها می نشست؛ مهره داعشی، ماشه را به امید تفرقه افکنی کشید و با هدف ضربه زدن به نظام و حکومتی که متعلق و وابسته به صاحب الزمان(عج) است شروع به شلیک کرد اما آگاه نبود که راه ما چیزی است که رهبرمان به آن اشاره کرد و گفت بکشید ما را ملت ما بیدارتر می شود مگر نبود تشییع بی سابقه سردار ما و مگر نبود تشییع کم سابقه همین شهدای حرم ما؟ این نشان از آن دارد که ملت ما با این بادها نلرزیده و زمین گیر نخواهند شد بلکه ملت ما هوشیارتر شده و در هر شرایطی تمام قد پای نظام و انقلاب خود ایستاده اند.

 در ادامه باید گفت که طبق تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر برخورد قاطع و خردمندانه با عوامل این خیانت باید یادآور شد که نه تنها ملت ما بر اثر ظلم زمین گیر نمی شوند بلکه زیر بار آن نخواهند رفت و آن را بی جواب نیز نخواهند گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک زیارت کوتاه تا بهشت

یک زیارت کوتاه تا بهشت