مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 16:202022-12-27سياسي

ضرورت تبیین سبک زندگی فاطمی در جامعه


رییس اداره تبلیغات اسلامی رودسر بر ضرورت تبیین سبک زندگی فاطمی تاکید کرد و گفت: تبیین سبک زندگی فاطمی در راستای ارتقای معرفت دینی بانوان مورد توجه قرار گیرد.

- حجت الاسلام حسین عزیزی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، با تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و نیز سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی هدف گذاری برنامه ها برای احصای نتایج مطلوب را از اصول فعالیت های تبلیغات اسلامی عنوان و اظهار کرد: برنامه های این ایام سند ارزش و هویت دینی و ملی ما محسوب می شود.

وی با اشاره به برنامه های اداره تبلیغات اسلامی رودسر در ایام فاطمیه گفت: برگزاری جلسات با کانون مداحان، شورای هیئت های مذهبی، فعالین فرهنگی و مدیران خانه های قرآنی، ائمه جماعات و هیئت امنای مساجد و رؤسای شوراها و دهیاران و فرماندهان پایگاه ها مبنی بر بازگشایی و فعال کردن مساجد برای برگزاری عزاداری و سخنرانی و ترویج روضه های خانگی نذر فاطمی است.

وی اعزام مبلغین به مدارس و مساجد و هیئت ها برای عزاداری و سخنرانی و تبیین جایگاه حضرت زهرا (س) و سرکشی به مساجد و هیئت های مذهبی از دیگر برنامه ها اعلام کرد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی رودسر به هجمه ها و فشارهای فرهنگ غرب و نیز ترویج فرهنگ فاطمی اشاره کرد و افزود: این اداره با همکاری سایر دستگاه های فرهنگی اقدام به تشکیل اتاق فکر با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تبیین سبک زندگی فاطمی در جامعه

ضرورت تبیین سبک زندگی فاطمی در جامعه