مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 16:352022-12-27سياسي

دشمن به دنبال ناامیدی مردم برای القای ناکارآمدی است


جهاد تبیین و روشن ساختن ابعاد مختلف مسائل و بیان دستاوردهای نظام سبب انگیزه در میان مردم می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه شهرستان قشم ظهر امروز در مراسم گرامیداشت مکتب شهید سلیمانی اظهار کرد: بیان دستاوردهای نظام و انتقال آن به عموم جامعه و روشنگری درباره ماهیت اقدامات دشمن بر علیه ملت ایران می تواند ضمن آگاه ساختن نسل جوان جامعه، سبب تقویت امید و انگیزه شود.

وی با بیان این که تبیین در گام دوم از اهمیت جدی برخوردار است، از وجود امید به آینده در کلام رهبر معظم انقلاب به عنوان قوت قلب همه جریان های انقلابی و دلسوز نظام یاد کرد و عنوان داشت: ترغیب مردم به آینده براساس واقعیت ها و توانمندی های کشور سبب شده فرمایشات مقام معظم رهبری نقشه راه برای گام های بلند کشور باشد.

امام جمعه قشم خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال ناامید ساختن جامعه و کم رنگ جلوه دادن دستاوردهای انقلاب است و از این طریق درصدد القای ناکارآمدی در بطن مردم هستند.

حجت الاسلام حاجبی، رقم خوردن کارهای بزرگ به دست نسل جوان و توانمند کشور را نشانه دیگری از امید در جامعه عنوان و آشنا ساختن جامعه با این دستاوردها را بخشی از جهاد تبیین برشمرد و افزود: امید، سوخت و محرک اصلی و پیشران در تمامی کارها در جامعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به دنبال ناامیدی مردم برای القای ناکارآمدی است

دشمن به دنبال ناامیدی مردم برای القای ناکارآمدی است