مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 16:552022-12-27اجتماعي

تولید 34 هزارتن کاغذ چاپ و تحریر در 9 ماهه امسال


مدیرعامل صنایع چوب و کاغذ مازندران، گفت: در 9 ماهه امسال 34 هزار تن کاغذ چاپ و تحریر در صنایع چوب و کاغذ مازندران تولید شد؛ از این میزان 23 هزارتن برای استفاده کتب درسی به آموزش و پرورش تحویل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امید نیک نژاد با اشاره به اینکه در 9 ماهه امسال 34 هزار تن کاغذ چاپ و تحریر در صنایع چوب و کاغذ مازندران تولید شد؛ اظهار کرد: از این میزان 23 هزارتن به آموزش و پرورش تحویل شده است.

وی با بیان اینکه 1600 تن از کاغذ تولید شده نیز تاکنون به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برای توزیع به ناشران تحویل شده است، گفت: در 10سال اخیر این میزان تولید کاغذ تحریر در کارخانه مازندران بی سابقه بوده است.

نیک نژاد افزود: به رغم همه ناملایمات، نبود همکاری و گاهی موانع ایجادی برخی دستگاه های اجرایی؛ ما به عهدی که با مردم، دولت سیزدهم و اصحاب فرهنگ بسته ایم پایبند بوده و با همه توان این بنای گذاشته شده تولید کاغذ داخلی را به سرانجام می رسانیم.

وی با اشاره به اینکه پس از اورهال و تعمیرات چند روزه پیش بینی شده فصلی و ذخیره مناسب چوب از 15 دی ماه تا پایان سال بیش از 10 هزارتن کاغذ سفید دیگر نیز در این مجموعه تولید می شود، تصریح کرد: در مجموع بیش از40 هزارتن کاغذ تحریر امسال در کارخانه کاغذ مازندران با کیفیت مناسب تولید می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 34 هزارتن کاغذ چاپ و تحریر در 9 ماهه امسال

تولید 34 هزارتن کاغذ چاپ و تحریر در 9 ماهه امسال