مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 17:002022-12-27سياسي

پهلوی توهم ژاندارم منطقه بودن را داشت


فرمانده دفاع مقدس با بیان اینکه پهلوی توهم ژاندارم آمریکا در منطقه بودن را داشت ادامه داد: این به اصطلاح ژاندارم منطقه حتی یک موشک برای شلیک از خرمشهر به شهر مرزی بصره را نیز نداشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار سیروس صابری بعد از ظهر سه شنبه در یادواره 46 شهید روستای خوزنین بویین زهرا اظهار کرد: نگاهی به تاریخ 200 ساله اخیر ایران نشان می دهد ایران در هر حمله بیگانه بخشی از خود را از دست داده و حتی در دوران پهلوی بدون جنگ قسمتهای مختلف کشور را بر باد دادند.

وی افزود: مقایسه قدرت نظامی و تجهیزات دشمن در برابر ما در هشت سال دفاع مقدس می تواند گویای ارزش جانفشانی این شهدا است.

این فرمانده دفاع مقدس با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس و تجهیزات دشمن در برابر ما گویای سطح زحمت این شهدا است، عنوان کرد: دشمنان این انقلاب در همان روزهای نخست هرچه در توان داشتند در حوزه نظامی پای کار آوردند.

وی با بیان اینکه پهلوی توهم ژاندارم آمریکا در منطقه بودن را داشت ادامه داد: این به اصطلاح ژاندارم منطقه حتی یک موشک برای شلیک از شهر مرزی خرمشهر به شهر مرزی بصره را نیز نداشت.

صابری با بیان اینکه از 24 الی 25 کشور دنیا اسیر داشته ایم، تصریح کرد: رمز پیروزی ما در برابر عراق تلاش برای حفظ خاک و اسلام بود و دیدیم که این جوان ها در برابر همه ابرقدرتها ایستادن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پهلوی توهم ژاندارم منطقه بودن را داشت

پهلوی توهم ژاندارم منطقه بودن را داشت