مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 17:152022-12-27بين الملل

پایان چک سفید آمریکا به اوکراین با تسلط جمهوری خواهان بر کنگره


«فایننشال تایمز» گزارش داد حمایت آمریکا از اوکراین احتمالا پس از این که حزب جمهوری خواه کنترل مجلس نمایندگان را در ماه ژانویه به دست می گیرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نشریه انگلیسی فایننشال تایمز گزارش داد حمایت آمریکا از اوکراین احتملاً پس از این که حزب جمهوری خواه آمریکا کنترل مجلس نمایندگان را در ماه ژانویه به دست می گیرد، تحت نظارت و بررسی بیشتری قرار خواهد گرفت.

طبق این گزارش، برخی از اعضای این حزب نمی خواهند به کی یف چک سفید بدهند.

  این نشریه در گزارشی مخالفت محافظه کاران آمریکا را در بحبوحه افزایش حمایتی که ولودیمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین در سفر به واشنگتن به دست آورد، برجسته کرد.

مارجوری تیلور گرین عضو مجلس نمایندگان در سخنرانی زلنسکی در کنگره شرکت نکرد، در حالی که مت گیتز و لورن بوبرت از ایستادن و دست زدن بعد از سخنرانی وی امتناع کردند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازراشاتودی به نقل از فایننشال تایمز، هر سه نفر منتقد سیاست جو بایدن و تعهد حمایت از اوکراین تا زمان لازم در مقابله با روسیه هستند.

آن ها به کمبود نظارت بر کمک ها اشاره می کنند و معتقدند واشنگتن اولویت های مهمتری مثل مقابله با چین و حفاظت از مرزهای جنوبی آمریکا در بحبوحه بحران مهاجرت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان چک سفید آمریکا به اوکراین با تسلط جمهوری خواهان بر کنگره

پایان چک سفید آمریکا به اوکراین با تسلط جمهوری خواهان بر کنگره