مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 18:152022-12-27سياسي

احمد خاتمی: اغتشاش ها نفس های آخر خود را می کشد


در این اغتشاش ها سوزاندن مسجد و پرچم یک ملت، برداشتن چادر از سر زنان، فریب کودکان و نوجوانان یکی از محورهای اصلی بوده نشان دهنده عزم معاندان برای به راه انداختن جنگی ترکیبی در ایران است.

- عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور افراد در آیین های عزای فاطمی اقرار عشق به ولایت فقیه و بیعت با این بانوی بزرگ است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، حجت الاسلام سیداحمد خاتمی گفت: دسته عزاداری سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام در حقیقت یک بیعت با حضرت صدیقه طاهره (س) بود در 2 بعد شامل اعلام نفرت با دشمنان فاطمه (س) و دین اسلام و اقرار عشق به ولایت فقیه است.

  وی با بیان اینکه امروز بانوانی که با پوشش فاطمی آمدند، شعائر اسلامی و حب خود نسبت حضرت فاطمه زهرا (س) را اعلام کردند افزود: دشمنان فاطمه همان دشمنان اسلام هستند و نمی خواهد پرچم این دین مقدس در ایران در اهتزار باشد.

  وی اضافه کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون تمام دنیای کفر به جنگ با نظام آمده اما تاکنون دسیسه ها و توطئه های بزرگی همچون حضور کمونیست ها، لیبرال ها، جریان بنی صدر و استکبار در ابتدای انقلاب، جنگ تحمیلی، فتنه سال های 1378، 1388 و 1398 همگی نقش بر آب شده است.

  عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: فتنه ای که هم اکنون در کشور جریان دارد نسبت توطئه های گذشته بی سابقه است چراکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمد خاتمی: اغتشاش ها نفس های آخر خود را می کشد

احمد خاتمی: اغتشاش ها نفس های آخر خود را می کشد