مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 19:152022-12-27سياسي

هدف دشمن در ناآرامی های اخیر مبانی اعتقادی نظام بود


هدف توطئه های دشمن در ناآرامی های اخیر، مبانی فکری و اعتقادی نظام بود و در این شرایط سخت تنها یاری دهنده ملت ایران خون شهدا بود که دشمن پرکینه و فریبکار ایران را شکست داد.

- احمد وحیدی عصر سه شنبه 6 دیماه در نوزدهمین همایش فاطمیون که به میزبانی شهرستان کوار برگزار شد، ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، بیان کرد: اگر پایداری دخت نبی مکرم اسلام (ص) نبود، بسیاری از خواص مسیر اسلام را گم می کردند اما حضرت زهرا (س) به آسمان ها نور بخشید و این نور تاکنون ادامه دارد و شهدای اسلام با جان نثاری، تمام هستی خود در این مسیر قرار دادند.

او خاطرنشان کرد: اگرچه حضرت فاطمه زهرا (س) یک تنه برای دفاع از اسلام اقدام کرد اما برخی از خواص در این شرایط نیز دچار لغزش شدند.

وزیر کشور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه شهدا از بالاترین نقطه به مردم نگاه می کنند و از مردم می خواهند که در این مسیر قرار بگیرند، تاکید کرد: نباید فراموش کرد که اولین بانوی شهید اسلام حضرت زهرا (س) است و همه شهدا نیز ادامه دهنده این راه هستند.

وحیدی همچنین با بیان اینکه امروز با طیف جدیدی از شهدا همراه هستیم که شهدای امنیت هستند و تلاش می کنند که مسیر انقلاب از راه حقیقی خود دور نشوند، ادامه داد: اگر شهدا نبودند راهی برای رسیدن به آسمان و تعالی نبود، چرا که جریان شهادت بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف دشمن در ناآرامی های اخیر مبانی اعتقادی نظام بود

هدف دشمن در ناآرامی های اخیر مبانی اعتقادی نظام بود