مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 19:202022-12-27سياسي

سازمان بازرسی شهرداری تهران: رعایت حجاب برای دستفروشان مترو هم ضروری است


واگن های ابتدایی و انتهایی قطارهای مترو به منظور ایجاد آرامش و امنیت بانوان به این قشر از جامعه تعلق گرفته است و رسیدگی به مسئله ورود آقایان به این واگن ها یک مطالبه عمومی است.

- سازمان بازرسی شهرداری تهران: رعایت حجاب برای دستفروشان مترو هم ضروری است واگن های ابتدایی و انتهایی قطارهای مترو به منظور ایجاد آرامش و امنیت بانوان به این قشر از جامعه تعلق گرفته است و رسیدگی به مسئله ورود آقایان به این واگن ها یک مطالبه عمومی است.

رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران با حضور در ایستگاه مترو امام خمینی (ره) موضوعات فرهنگی، اجتماعی و سد معبر دستفروشان و بساط گستران را مورد بررسی قرار داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این بازدید که با همراهی درخشان معاون سازمان بازرسی در حوزه حمل ونقل و ترافیک، مدیرعامل شرکت مترو، مدیر بازرسی مترو، معاون فرهنگی شرکت مترو و جمعی دیگر از مدیران دومجموعه برگزار شد، برخی موضوعات فرهنگی و اجتماعی و همچنین بحث مزاحمت دستفروشان در ایستگاه های مترو بررسی شد.

  داود گودرزی در این بازدید با اشاره به درخواست و مطالبه بسیاری از شهروندان در خصوص رسیدگی به مساله ورود آقایان به واگن بانوان و مسئله بی حجابی عنوان کرد: واگن های ابتدایی و انتهایی قطارهای مترو به منظور ایجاد آرامش و امنیت بانوان به این قشر ازجامعه تعلق گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان بازرسی شهرداری تهران: رعایت حجاب برای دستفروشان مترو هم ضروری است

سازمان بازرسی شهرداری تهران: رعایت حجاب برای دستفروشان مترو هم ضروری است