مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 20:452022-12-27پزشكي

5 بیمارستان اهواز آماده پذیرش اطفال بیمار هستند


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: با توجه به مراجعه گسترده اطفال با بیماری های تنفسی به بیمارستان اطفال ابوذر، پنج بیمارستان دیگر در اهواز آماده پذیرش اطفال بیمار هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حبیب حی بر عصر امروز سه شنبه در گفت وگویی رسانه ای در خصوص آغاز پیک آنفلوانزا و بیماری های تنفسی در خوزستان اظهار کرد: از زمان آغاز این موج با تعداد مراجعان بسیار بالا به ویژه در بخش اطفال مواجه شدیم که در این زمینه بیمارستان ابوذر اهواز با داشتن بیشترین و بالاترین امکانات برای پذیرش بیماران اطفال در حال ارائه بهترین خدمات به مراجعان است.

وی به راهکارهای کاهش موارد ابتلاء به بیماری اشاره کرد و گفت: با توجه به طولانی شدن پیک آنفلوانزا، بیماری تنفسی و افزایش آمار مراجعات به مراکز درمانی، برای کاهش موارد ابتلاء و خروج از این موج، دستورالعمل های بهداشتی در دستور کار قرار گرفت.

حی بر افزود: از مهمترین این دستورالعمل ها استفاده از ماسک به خصوص در اجتماعات و فضاهای سربسته، رعایت فاصله اجتماعی، شستن دست ها برای سرایت نکردن بیماری، جدا کردن فرد بیمار از دیگر اعضای خانواده، شناسایی دانش آموز بیمار در مدارس و فرستادن سریع وی به منزل برای در امان ماندن سایر دانش آموزان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 بیمارستان اهواز آماده پذیرش اطفال بیمار هستند

5 بیمارستان اهواز آماده پذیرش اطفال بیمار هستند