مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 21:452022-12-27پزشكي

بیمارستان 32تختخوابی شهر «لیکک» با حضور وزیر بهداشت افتتاح می شود


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح بیمارستان 32تختخوابی لیکک، مرکز شهرستان بهمیی با حضور وزیر بهداشت خبر داد.

- بیمارستان 32تختخوابی شهر لیکک با حضور وزیر بهداشت افتتاح می شود ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح بیمارستان 32تختخوابی لیکک، مرکز شهرستان بهمیی با حضور وزیر بهداشت خبر داد.

محمد غلام نژاد در دیدار با معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت و مدیر بودجه و برنامه ریزی این وزارت خانه گفت: این دیدارها با اولویت افتتاح و راه اندازی بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان بهمیی صورت گرفته است.

وی اظهار کرد: طی این دیدارها مشکلات و تنگناهای مالی دانشگاه، مطالبات پرسنلی و پزشکان، شرکتهای خدماتی، مسائل رفاهی دانشگاه مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تلاش های لازم جهت جذب منابع جدید و همچنین بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت از دانشگاه صورت پذیرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پروژه بزرگ بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان بهمیی باحضور وزیر بهداشت و مقامهای عالی رتبه این وزارت در آینده نزدیک افتتاح خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان 32تختخوابی شهر «لیکک» با حضور وزیر بهداشت افتتاح می شود

بیمارستان 32تختخوابی شهر «لیکک» با حضور وزیر بهداشت افتتاح می شود