مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 22:052022-12-27سياسي

10 هزار پرس غذای گرم در پارس آباد توزیع شد


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارس آباد از طبخ 10 هزار پرس غذای گرم و توزیع میان نیازمندان به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در این شهرستان خبر داد.

- پارس آباد- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارس آباد از طبخ 10 هزار پرس غذای گرم و توزیع میان نیازمندان به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ پاسدار علی پیرجاهد در گفت وگو با خبرنگار مهر ، ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با مشارکت گروه های جهادی و ستادهای مردمی 10 هزار پرس غذای گرم در شهرستان پارس آباد طبخ و بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

وی گفت: گروه های جهادی پیشرو و پیشگام در ارائه خدمات به مردم، نماد فداکاری و ایثار هستند به گونه ای که در تمامی بحران ها همواره خالصانه و صادقانه در امدادرسانی و کمک رسانی به صورت داوطلبانه مشارکت داشته اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارس آباد با اشاره به شخصیت و سیره حضرت فاطمه زهرا (س) ادامه داد: این بانوی گرانقدر اسلام، نماد اقتدار، قدرت و صبر و استقامت بود.

پیرجاهد با اشاره به اینکه استقبال از پیکر پاک و مطهر باشکوه شهید گمنام برگ زرین دیگری بر افتخارات شهرستان پارس آباد است، افزود: به برکت ایام فاطمیه شهرستان پارس آباد شاهد یک شهید گمنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 هزار پرس غذای گرم در پارس آباد توزیع شد

10 هزار پرس غذای گرم در پارس آباد توزیع شد