مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 22:152022-12-27سياسي

امدادگرانِ دارای درجه ایثار هلال احمر قراردادی می شوند


رییس سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر از انعقاد قرارداد با امدادگرانِ دارای درجه ایثار خبر داد و گفت: مراحل استعلام و بررسی پرونده امدادگران در حال انجام است و تا قبل از فرارسیدن نوروز نهایی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ مهدی ولی پور با اشاره به دغدغه مدیران جمعیت هلال احمر برای انعقاد قرارداد با امدادگران دارای درجه ایثار گفت: در حال حاضر پرونده استخدامی امدادگران ایثارگری که تایید و به ساختمان صلح هلال احمر ارسال شده در حال بررسی است تا مراحل انعقاد قرارداد انجام شود.

وی با اشاره به این که انعقاد قرارداد زمان بر است و در حال حاضر مراحل استعلام مدارک دانشگاهی و کارت پایان خدمت امدادگران دارای درجه ایثار در حال انجام است، ادامه داد: پس از انجام استعلامات لازم، شرکتی که زیرنظر جمعیت هلال احمر فعالیت می کند و قرارداد ساعتی امدادگران تحت نظارت آن انجام می شود به صورت یکجا با این امدادگران قرارداد خواهد بست.

رییس سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر تاکید کرد: تا قبل از نوروز 1402 قراردادها و استعلامات امدادگران دارای درجه ایثار نهایی شده و ابلاغیه آن برای انعقاد قرارداد به استان ها ارسال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادگرانِ دارای درجه ایثار هلال احمر قراردادی می شوند

امدادگرانِ دارای درجه ایثار هلال احمر قراردادی می شوند