مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 22:152022-12-27حوادث

واژگونی آمبولانس در مسیر «خروسلو» جان امدادگر را گرفت


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: واژگونی آمبولانس پایگاه امداد و نجات «خروس لو» در محور گرمی به بیله سوار جان امدادگر را گرفت.

- اردبیل- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: واژگونی آمبولانس پایگاه امداد و نجات خروس لو در محور گرمی به بیله سوار جان امدادگر را گرفت.

حمید قویدل در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: تیم امداد و نجات پایگاه جاده ای خروسلو به عملیات امداد و نجات جاده ای در محور گرمی به بیله سوار اعزام شده بود که پس از انجام موفقیت آمیز مأموریت در هنگام بازگشت به پایگاه در ساعت 13:30 دچار واژگونی شد.

وی با بیان اینکه واژگونی این آمبولانس جان یک امدادگر را گرفت، ادامه داد: متأسفانه در این حادثه نجات گر داوطلب درجه ایثار توفیق ویژه جان خود را از دست داد و 2 نجات گر دیگر شایان اکرامی و توفیق تیماس مصدوم شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به حال عمومی 2 امدادگر مصدوم بیان کرد: ساعتی پیش توفیق تیماس به دلیل وخامت حال جسمی ناشی از شکستگی در ناحیه گردن به بیمارستانی در شهر اردبیل اعزام شد و شایان اکرامی نیز با شکستگی دست و پا در یکی از مراکز درمانی شهرستان وقوع حادثه بستری است.

قویدل خاطر نشان کرد: نیروهای جمعیت هلال احمر استان در تمامی ساعات شبانه روز آماده ارائه خدمات بوده و هموطنان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واژگونی آمبولانس در مسیر «خروسلو» جان امدادگر را گرفت

واژگونی آمبولانس در مسیر «خروسلو» جان امدادگر را گرفت