مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 23:152022-12-27سياسي

تجهیز و راه اندازی مرکز درمانی امام خمینی«ره» شهرستان بدره عراق


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام از تجهیز و راه اندازی مرکز درمانی امام خمینی «ره» شهرستان بدره عراق خبر داد و گفت: یکی از برنامه های جمعیت هلال احمر استان ایلام ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، فرماندار مهران با همراهی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام با فرماندار شهرستان بدره عراق در محل دفتر فرماندهی پایانه مرزی زرباطیه در خصوص تجهیز و راه اندازی درمانگاه امام خمینی ره واقع در شهرستان بدره عراق دیدار و گفت وگو کردند.

علی محمدی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام با اشاره به اینکه این مرکز درمانی همواره در موسوم اربعین مورد استفاده زائرین عزیز قرار گرفته است، گفت: طرف عراقی درخواست کرد که این درمانگاه غیر از ایام اربعین، در طول سال نیز به مردم شهرستان بدره و زائرین ایرانی خدمات درمانی ارائه دهد.

وی افزود: بنا به درخواست طرف عراقی و موافقت ریاست جمعیت هلال احمر کشور با همراهی فرماندار مهران و فرماندار بدره عراق از این درمانگاه در راستای استفاده از ظرفیت های آن بازدید به عمل آمد و بررسی های لازم جهت راه اندازی و فعال کردن این مرکز صورت گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام تصریح کرد: با راه اندازی این درمانگاه مردم بدره عراق و زائرین ایرانی که به عتبات عالیات مشرف می شوند، می توانند از امکانات به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز و راه اندازی مرکز درمانی امام خمینی«ره» شهرستان بدره عراق

تجهیز و راه اندازی مرکز درمانی امام خمینی«ره» شهرستان بدره عراق