مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 08:352022-12-28سياسي

هدف دشمن دور کردن جامعه از اهل بیت(س) و حضرت زهرا(س) است


رییس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) عنوان داشت: دشمن می خواهد اهل بیت (ع) و حضرت زهرا (س) را از این جامعه بگیرد و در این راستا همه دنیا بسیج شدند تا چادر از سر زنان بردارند.

- قم- رییس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) عنوان داشت: دشمن می خواهد اهل بیت (ع) و حضرت زهرا (س) را از این جامعه بگیرد و در این راستا همه دنیا بسیج شدند تا چادر از سر زنان بردارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی شامگاه سه شنبه در سوگواره شعر فاطمی که در مرکز فقهی ائمه اطهار قم برگزار شد اظهار داشت: حقیقت حضرت زهرا (س) غیر قابل شناخت است و بشر عادی نمی تواند به این حقیقت دست یابد.

رییس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) افزود: افراد بسیاری پس از پیروزی انقلاب اسلامی در خصوص شخصیت حضرت زهرا (س) پژوهش کرده و کتابهای بسیاری را نگارش و چاپ کردند که قابل مقایسه با گذشته نیست و وقتی محتوای این کتاب ها را می خوانیم اندکی به عظمت شخصیت این بانوی بزرگوار پی می بریم.

آیت الله فاضل لنکرانی افزود: نام های حضرت زهرا (س) که در برخی روایات تا هجده نام برشمرده شده؛ مطالب بسیاری را به ما می آموزد و هر کدام بحث های عمیقی دارد و برای هر یک از نام های آن حضرت می توان کتاب نوشت و شعرای آیینی در این زمینه می توانند آثار بسیاری را خلق کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف دشمن دور کردن جامعه از اهل بیت(س) و حضرت زهرا(س) است

هدف دشمن دور کردن جامعه از اهل بیت(س) و حضرت زهرا(س) است