مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 08:352022-12-28اقتصادي

پررویی نجومی درباره میراث تورمی و قیمت ارز


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ماجرا از این قرار است که رسانه های زنجیره ای مدعی اصلاح طلبی چند هفته است یکی از صفحات کیهان را سوژه قرار داده اند؛ - در حالی که دولت روحانی در مرداد 1400 و با تحویل نرخ ارز به قیمت 27/500 تومان به پایان رسید، رسانه های غربگرا چنین وانمود می کنند که دولت روحانی، این نرخ را 5800 تومان تحویل داده است!  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ماجرا از این قرار است که رسانه های زنجیره ای مدعی اصلاح طلبی چند هفته است یکی از صفحات کیهان را سوژه قرار داده اند؛ صفحه اول با این تیتر: دلار 5800 تومان، دستاورد دولت برجام و تلگرام .

از روزنامه هم میهن گرفته، سایت نواندیش و کانال اخبار فوری و.

با برجسته کردن صفحه مذکور چنین القا کرده اند که دلار در دولت روحانی 5800 تومان بود و این در حالی است که صفحه و تیتر مذکور کیهان، مربوط به فروردین 1397 است.

به عبارت دیگر دولت روحانی سه سال پس از آن تیتر هم ادامه داشت و دلار را تا 33 هزار تومان هم رساند و نهایتاً با قیمت 27/500 به کار خود پایان داد.

در حقیقت قیمت دلار در دولت روحانی، از 3200 تومان به این قیمت رسید و بیش از 7 برابر شد.

روزنامه هم میهن در حالی در این زمینه از دولت روحانی به عنوان دولت کارآمد برای عادی سازی امور یاد کرده که همه چیز مدیر و اقتصاد کشور را به برجام گره زد و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پررویی نجومی درباره میراث تورمی و قیمت ارز

پررویی نجومی درباره میراث تورمی و قیمت ارز