مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 08:402022-12-28اقتصادي

5 واحد خبازی متخلف ارومیه پلمب شد


معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی آذربایجان غربی گفت: پنج واحد خبازی متخلف در ارومیه که به اخطارهای بازرسان توجه نکرده و تخلفات مکرر داشتند، - پلمب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نادر رحیمی افزود: از ابتدای امسال 15 واحد نانوایی متخلف در ارومیه با حضور نمایندگان دستگاه های مربوطه پلمب شده اند.

وی با بیان اینکه نظارت ها بر واحدهای متخلف که برای آنان اخطار صادر شده بود همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: در صورت تداوم تخلف و عدم توجه به اخطارهای صادره با افراد خاطی برخوردهای جدی و قانونی خواهد شد.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی آذربایجان غربی گفت: با نانوایی هایی که از آرد یارانه ای استفاده کرده و اقدام به آزاد پزی و عرضه نان به قیمت های نامتعارف می کنند طبق قانون برخورد می شود حتی ابطال پروانه واحدهای متخلف نیز در دستور کار است.

وی اضافه کرد: سعی می شود تمامی مسیرها و منفذهای تخلف در زمینه فروش خارج از شبکه آرد و نان مسدود شود البته در واحدهای نانوایی سنتی، صنعتی و آزاد پز این موضوع با نظارت مستمر پیگیری می شود.

رحیمی ادامه داد: از شهروندان درخواست می شود هر گونه تخلفات صنفی اعم از گران فروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی، احتکار و سایر موارد را به سامانه پاسخگویی 1866 جهاد کشاورزی، 124 سازمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 واحد خبازی متخلف ارومیه پلمب شد

5 واحد خبازی متخلف ارومیه پلمب شد