مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 08:452022-12-28سياسي

نگاهی به سوابق گزینه های نهایی و شرایط قانونی برای تصدی ریاست دیوان محاسبات


دیوان محاسبات دادگاهی است مالی که مأمور معاینه و تفکیک محاسبات اداره مالیه و تفریغ کلیه حسابداران خزانه بوده و نیز نظارت می کند که هزینه های معینه در بودجه از میزان معین تجاوز نکند و تغییر و تبدیل نیابد و هر وجهی در محل خود صرف شود و نیز مکلف است در امر .

-     تابناک _ رییس کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس، پشمچی زاده ، دستغیب ، پورسید و داوودی را نامزدهای تصدی ریاست دیوان محاسبات اعلام کرد و گفت: داوطلبان یکشنبه هفته بعد در کمیسیون حاضر می شوند تا دیدگاه ها، نظریات و برنامه های خود را مطرح کنند.

حمیدرضا حاجی بابایی با اشاره به جلسه اخیر کمیته دیوان محاسبات برای انتخاب گزینه های ریاست دیوان محاسبات کل کشور گفت: بر اساس آیین نامه داخلی مجلس زمان انتخاب رییس دیوان محاسبات در موعد مقرر افرادی که شرایط لازم را داشته باشند برای ریاست دیوان ثبت نام کرده و کمیته دیوان محاسبات، کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس مسئولیت دارد تا ثبت نام کنندگان را از لحاظ وجود مدارک لازم بررسی و از طریق دستگاه نظارتی احراز صلاحیت کند.

رییس کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین این کمیته مسئولیت دارد تا از ثبت نام شدگان برای حضور در کمیته محاسبات ، کمیسیون برنامه و بودجه دعوت کررده تا مصاحبه علمی با آنها انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به سوابق گزینه های نهایی و شرایط قانونی برای تصدی ریاست دیوان محاسبات

نگاهی به سوابق گزینه های نهایی و شرایط قانونی برای تصدی ریاست دیوان محاسبات