مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 08:502022-12-28پزشكي

رشد 15 درصدی چاپ مقالات علمی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان


معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از رشد 15 درصدی چاپ مقالات علمی این دانشگاه در ژورنال های معتبر علمی در امسال خبر داد.

- ایسنا/سمنان معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از رشد 15 درصدی چاپ مقالات علمی این دانشگاه در ژورنال های معتبر علمی در امسال خبر داد.

دکتر مجید میرمحمدخانی 7دی ماه، اظهار کرد: سال گذشته هسته فناور در مرکز رشد وجود نداشته است که امسال 25 هسته فناور داریم؛ همچنین تعداد شرکت های دانش بنیان از 1 شرکت در سال گذشته به 2 شرکت در سالجاری افزایش یافته است.

دکتر میرمحمد خانی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی سمنان در دو سال اخیر، هفت اختراع داشته است، گفت: از این تعداد سه اختراع مربوط به سال گذشته و چهار اختراع مربوط به سال جاری است و بیشتر اختراعات در حوزه دارویی و ابزار و تجهیزات پزشکی است.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سمنان با اشاره به اینکه تعداد محصولات فناورانه دانشگاه از 3 محصول در سال گذشته به 19 محصول در سال 1401 رسیده است، افزود: تعداد رویدادهای فناورانه نیز در سال 1400 تعداد دو رویداد بوده که در سال 1401 تاکنون 4 رویداد برگزار شده است و در اسفند ماه سال جاری رویداد فن بازار سلامت در کنار همایش سالانه دانشگاه برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 15 درصدی چاپ مقالات علمی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

رشد 15 درصدی چاپ مقالات علمی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان